Daisypath Anniversary tickers Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers
♥ A humble servant of Allah SWT ♥ Devoting to be a good Muslims ♥ Blessed with a wonderful husband & daughter ♥

July 28, 2011

Tak de Dah!

My little doter nowadays sungguh susah untuk tidur..
& makin lasak oke..
Semalam nak dekat 2 jam nak suh die tido, 2x bg minum susu..
2nd time minum baru tido..
Yg bestnyer aku membebel kat die, die membebel balik kat aku tuh
Lg kuat suara die dari suara aku..
Smpai abah yg kat living room pn boleh dgr suara die
Ikut sape tah?
Last2 ummi terpakse give up..
Yg sebenarnyer ummi die ni da ngantuk..
Tu yg nak suh si kecik tu tido cpt..
But terlelap sikit, pokk kene hempuk ngn anak dara tu..

Aduyaiii...

Then semalam time solat abis makeup aku die keje kan..
Dah laa buat keje depan aku tgh solat
Mmg tak khusyuk laa solat aku, huhu~
Sabo je la..

Last but not least,
Skrg da pandai ajuk org..
Si kecik ni sgt la suke pegi kat TV tu..
tgk tv betul2 dpn tv..
Bape kali aku dok angkat letak die jauh2
Akan die beruasaha untuk pergi jugak ke TV tu..
Last2 abah die tutup terus TV tu..
Baru puas ati sume org..
Pastu bile abah die cakap "Takde dah.."
Die boleh ikut sejibik.. "Tak de dah.." 
Siap tgn goyang2 lg..
Hahahaha~

1 comment:

  1. hahaha..anggun pun gitu gak..makin kite angkat die jauh dr tv...lagi la die nak g duk depan tv..ihihi..tp x pandai lg ckp "tak de dah".hihi

    ReplyDelete