Daisypath Anniversary tickers Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers
♥ A humble servant of Allah SWT ♥ Devoting to be a good Muslims ♥ Blessed with a wonderful husband & daughter ♥

December 04, 2011

Yay!! Dah boleh pakai baju itu...


Bismillah & Assalamualaikum...

Alhamdulillah, heppi giler. Baju kurung vietnam favourite aku, yang last aku boleh pakai before pregnant, which is  about 2years ago, aku dah boleh sarung balik, yeay!! Before this, nak sarung baju tu pun x leh nak muat. Aku dah siap2 lipat bju tu nk masuk kat bag nak bagi kat orang, huhu, sedey gila.

Sumenya start bape bulan lepas, I went to my cousin punya anak punya birthday.

Most probably because of the dress yang I pakai , my cousin tanya  whether I'm pregnant ke ????  SENTAP GILA.. I memang la notice perubahan ketara especially di bahagian perut ituhh! But x ada  awareness to take action until that day la.. So sejak hari itu, mind aku berfikir-fikir macam mana nak turunkan perut aku ni dengan pemakanan yang aku ambik sekarang (aku dengan my hubby suka jalan-jalan cari makan, well typical Malaysian, normal lah kan?)

Then this 1 blessed day, time wedding one of my cousin( my dad side) , a close relative from my mom side pun datang & ajak I datang an event on a weekend at PD.

And i just go and i see a lot of amazing loose weight testimonial!! I like macam.. okay..kalau diorang boleh buat aku pun mesti boleh buat..

So i pun follow la program loose weight tu..Alhamdulillah,  berkat kesabaran, kedisiplinan & full support from my beloved hubby, I have follow this program for about 1 month something , & dah lost about 4kg! Ok maybe setengah orang akan cakap, "Ala, 4kg je, bukan banyak pun". Yes, ikutkan kg memang tak banyak, but yang bestnyer, aku boleh sarung bju favourite ku itu.

But i still have long way to go to reach my ideal weight. The fights will continue. I also have target to get fit before my family day( dad's side)...OK Nora.. let's do it!!!

Location : Address not available
Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment