Daisypath Anniversary tickers Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers
♥ A humble servant of Allah SWT ♥ Devoting to be a good Muslims ♥ Blessed with a wonderful husband & daughter ♥

December 06, 2011

Little DD First Steps

Bismillah & Assalamualaikum..

My Hubby & I sangat happy..
Semalam, tanggal 10 muharram my little DD had took her first steps..
Alhamdulillah, after months of cruising..
I baru je spoke dengan my sister cousin (she's a gynae at PPUM) that I'm a bit concern with my little DD yang nearly 17 months tapi tak nak berjalan..
Actually my little DD dah boleh berjalan, but maybe lack of confident..

So semalam dekat rumah my aunt, tiba-tiba she took few steps towards me yang duduk bersembang dengan my aunt kat coffee table..
Bila dah start tu, she's got excited!
Tapi bila nak patah balik crawling pulak, hehe..
Alhamdulillah..
Maybe sebab rumah my aunt carpet tebal, so little DD feels confident, jatuh pun takkan sakit punya..
Hai la cik DD..
But don't worry, Abah & Ummi takkan beli carpet tebal, sebab susah nak jaga, haha..


Insyaallah, in a few days, my hubby and I akan masuk ke alam toddling la pulak
Toddling = Banyak pergerakan = Both Abah & Ummi will be more Buzy!
Haha..
But we are okay with that..

Abah & Ummi loves you so much sayang..
So proud of you.
MUAHHHH!

I ingat nak letak video little DD but mintak kat encik Hubby, tak bagi-bagi lagi..
So will just post it later.
Excited nak post this entry, haha..

Till then, see ya..

No comments:

Post a Comment