Daisypath Anniversary tickers Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers
♥ A humble servant of Allah SWT ♥ Devoting to be a good Muslims ♥ Blessed with a wonderful husband & daughter ♥

August 15, 2011

Huggies Give Away!

Semalam bawak my parent g Mydin..
Sekali pampers Damia bocor..
Tension tul aku..
Ni dah kali yg keberapa tah..
Nak kate pampers dah kecik, mcm x logik ar sbb Damia 7kg pn takde kot..
Size M drypers 6-12 kg..
Try gak suh hubby beli yg L nak try..
Bapak beso Damia pakai..
We all ade gak try Huggies..
Sungguh x sesuai dgn bontot Damia..
Abis merah2 + melecet..
So kitorg tukar balik pakai drypers..

Tension tul aku nieh..
Nk try Mami Poko cam mahal sgt la pulak, huhu~
So aku telah membeli DRYPANTZ..
Maybe Damia lasak sgt time pakai pampers smpai pampers salah parking..
We'll try and see lah..

But aku still ada separuh pampers Huggies yg nak di'waste'kan..
So sempena bulan baik ni, aku ingt nk sedekah kn kat reader2 blog aku ni (kalo ade lar, haha)

Tapi kene jawap teka teki dulu (saje nak bg fun sket, haha~)

Teka-teki ni diberi oleh Rasulullah s.a.w kepada para sahabatnya.
Baginda bersabda yang bermaksud:
Daripada pelbagai jenis pokok, ada pokok daunnya tidak pernah gugur and sifatnya seperti orang Muslim,
apakah pokok tersebut?"

Sempena bulan Ramadan ni, teka-teki pun kene lah ala2 Islamic siit kan, hehe~

So sape2 yg anak die pakai Huggies (biru) size M & nak free leh la jawap teka-teki ni eh..
First come first serves, hehehe~

TQ! ;)

4 comments:

  1. aku tau jawapan nya, cumanya anak aku tak pakai saiz M dah.. bagi peluang orang lain la...

    zety-

    ReplyDelete
  2. wahh menarik ni nole.
    bole la aku mencuba. mana tau ada luck. jap pikir jawapan yeh.
    jawapan dia is pokok kurma kan?

    ReplyDelete
  3. zetty: xpe, anak ko nnt aku bg duit raye je, hehe~ tahun ni beraye kat mane dulu?

    ReplyDelete
  4. Noi:Ya, anda berjaya! nnt saya bg by hand la pampers tu, raya nnt ke.. ke ko nak cpt? kalo nk cpt aku pos kan ajer..

    ReplyDelete